REGELING KANTINETOEGANG

Omdat de laatste jaren steeds vaker leden geen kantinedienst draaiden, bleef er nog maar een klein groepje over dat dit nog wel deed. Dat zou voor dit seizoen inhouden dat de leden, die hier nog voor openstaan, erg vaak kantinedienst zouden moeten draaien.
Daarom is er ervoor gekozen om geen leden meer te plannen voor de kantinedienst. De bestuursleden hebben allen een toegangssleutel voor de kantine (sleutelhouders). Wanneer je gaat tennissen en graag na afloop een drankje wilt drinken, dan kun je vooraf de sleutel ophalen bij een van de sleutelhouders. Het spreekt voor zich dat je eerst even contact legt met hem/haar. De contactgegevens van het bestuur vind je hier.
Zorg ervoor dat de sleutel weer wordt ingeleverd bij de sleutelhouder, waar je de sleutel ook hebt afgehaald. Je bent en blijft verantwoordelijk voor de sleutel tot deze weer netjes terug is bij de sleutelhouder.
Tijdens toernooien, competitiewedstrijden en het husselmeppen is er uiteraard altijd door de organisatie voor een sleutel gezorgd.